Rimlig Rap
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Rimlig Rap

-Et dansk hiphop forum!
 
ForumforsideForumforside  PortálPortál  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Velkommen

Go down 
+13
Ali K
Sankt-Kain
Khornel
AocOp
Eskapisten
Djalle
Alex
Lasse-E
KevinKes
Steffeen
Spasmageren
Tech
Admin
17 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Admin
Admin
Admin



Antal indlæg : 7
Registration date : 12/08/07

Velkommen Empty
IndlægEmne: Velkommen   Velkommen EmptyMan 13 Aug 2007, 07:39

Velkommen til(eller tilbage til) forummet!

Lad os starte med at høre dig ud, hvordan startede din interesse i hiphop eller rap?
Hvordan startede du med at rappe eller battle og hvorfor?(Hvis du rapper eller battler)
Hvordan startede du med at producere og hvorfor?(Hvis du producere)
Tilbage til toppen Go down
https://rimlig-rap.danskforum.net
Tech
Keystyler
Keystyler
Tech


Antal indlæg : 110
Age : 33
Location : Bawlerup, Københizzle
Registration date : 13/08/07

Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen EmptyMan 13 Aug 2007, 19:37

Tak!

Og lad mig da svare. Razz
Jeg er på en eller anden måde "født" ind i hip hop.
Fik en Biggie plade da jeg var 6 år. Hørte rap, og begyndte at interessere mig i opbygningen osv. i rap.
Senere blev jeg mere entusiastisk og begyndte at male her får 4 år siden.
Så uden at blære mig kan man vel godt kalde mig en 'old cat' i gamet. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Spasmageren
Dickrider
Dickrider
Spasmageren


Antal indlæg : 44
Age : 32
Location : Brøndbyøster !
Registration date : 13/08/07

Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen EmptyMan 13 Aug 2007, 19:47

hmm.

det er vel omkring halvandet år siden jeg begyndte at høre til dansk rap, sammen med nogle af vennerne, men på det tidspunkt havde det ikke lige min største interesse.
De andre fik mig så hevet med ind til fight night, som så fangede min interesse med det samme.
derefter begyndte jeg at interessere mig meget for dansk rap, og begyndte at tage til forskellige arrangementer såsom pulejam og MC's fight night on tour med nogle af homeboys'ne.

for .. hm, 4 måneder siden tror jeg, begyndte jeg selv at freestyle, efter jeg havde hørt steffan og frederik (HvidStøj og ODG), og det fangede min interesse Very Happy

det var noglelunde det hele lol!
Tilbage til toppen Go down
Steffeen
Dickrider
Dickrider



Antal indlæg : 44
Age : 30
Location : Viborg
Registration date : 13/08/07

Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen EmptyMan 13 Aug 2007, 19:51

Jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg begyndte at lytte til danskrap.
Jeg har hørt det så længe kan huske.
Jeg begyndte at battle, efter mig og 4 venner var sammen en aften, hvor vi så af en eller anden grund begyndte at battle (: .
Tilbage til toppen Go down
KevinKes
Moderator
Moderator
KevinKes


Antal indlæg : 85
Age : 31
Location : Brøndby
Registration date : 13/08/07

Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen EmptyMan 13 Aug 2007, 19:55

min interesse for hiphop startede ved Eminem's skive : "Marshall Mathers LP" . Den fjernede benene under mig. Det var cirka 6 år siden, tror jeg.
Jeg har rappet engang, og jeg tror da også, at jeg starter igen. Jeg elsker at udtrykke mig gennem tekster. Jeg hader flerstavelses rim! Jeg er ikke så god til dem.

Jeg startede med at producere for 3½ måned siden. http://myspace.com/kevinkesbeats.
Jeg ved ikke, hvordan det startede. Jeg fik bare lysten.
Tilbage til toppen Go down
Lasse-E
Dickrider
Dickrider



Antal indlæg : 33
Age : 31
Location : Odense nærmere bestemt Morud (:
Registration date : 13/08/07

Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen EmptyMan 13 Aug 2007, 20:58

Hmm jeg startede med at se lidt på Keystyle i Danskrapklubben på Arto bare sådan for sjov når jeg kedede mig så fandt jeg en dag en masse klip med fightnight og det syntes jeg var helt vildt fedt og så begyndte jeg at Keystyle selvom jeg aldrig havde troet det, jeg rundede min 1 års dag i ferien

Tekster begyndte jeg først på senere da jeg begyndte at skrive lidt med Silas aka Eskapisten som inspiredede mig til at prøve krafter med det og det er jeg sku glad for (:
Tilbage til toppen Go down
Alex
Keystyler
Keystyler
Alex


Antal indlæg : 126
Age : 29
Location : København NV Bitch. !!
Registration date : 12/08/07

Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen EmptyMan 13 Aug 2007, 22:21

Da jeg var lille , Der blev jeg passed af en dreng ved navn Jacob.

Sad tit inde på hans værelse.

Han hørte rigtig meget Tupac , Clemens , Osv.

Så det smittede vel af.

Nu er det mit liv. !!
Tilbage til toppen Go down
http://www.danskrap.dk
Alex
Keystyler
Keystyler
Alex


Antal indlæg : 126
Age : 29
Location : København NV Bitch. !!
Registration date : 12/08/07

Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen EmptyMan 13 Aug 2007, 22:24

Steffeen skrev:
Jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg begyndte at lytte til danskrap.
Jeg har hørt det så længe kan huske.
Jeg begyndte at battle, efter mig og 4 venner var sammen en aften, hvor vi så af en eller anden grund begyndte at battle (: .


Det var mig. !!

Det var der lærte dig at battle. !! Very Happy geek

Du burde tilbede mig. tongue
Tilbage til toppen Go down
http://www.danskrap.dk
GGGGubbi
Gæst




Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen EmptyTirs 14 Aug 2007, 12:50

Så har jeres alle sammens mastah også meldt sig ind på Forum Der Undergang. Det er jo helt viiiildt forum!!! Surprised


Nah, not really.


By the way, jeg lever i symbiose med Tech, så i behøves ikke vide mere.
Tilbage til toppen Go down
Steffeen
Dickrider
Dickrider



Antal indlæg : 44
Age : 30
Location : Viborg
Registration date : 13/08/07

Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen EmptyTirs 14 Aug 2007, 13:24

Alex skrev:
Steffeen skrev:
Jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg begyndte at lytte til danskrap.
Jeg har hørt det så længe kan huske.
Jeg begyndte at battle, efter mig og 4 venner var sammen en aften, hvor vi så af en eller anden grund begyndte at battle (: .


Det var mig. !!

Det var der lærte dig at battle. !! Very Happy geek

Du burde tilbede mig. tongue

Ja, det var det :'D .
Tilbage til toppen Go down
Djalle
Wannabe!
Wannabe!
Djalle


Antal indlæg : 6
Age : 34
Location : SØNDØJYLLARRND
Registration date : 14/08/07

Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen EmptyTirs 14 Aug 2007, 14:25

Jeg kan ikke huske hvornår jeg begyndte at høre rap.. Det skal nok være 3-4 år siden, og så er jeg så begyndt og freestyle lidt for mig selv, da jeg ikke er så vild med at stå foran en masse folk og gøre det Smile
Jeg har forsøgt mig meget med Reason en overgang, men jeg har svært ved at give mig tid til sådan noget så det blev slettet igen..
Det var sådan ca. det Smile
Tilbage til toppen Go down
Eskapisten
Admin
Admin
Eskapisten


Antal indlæg : 89
Age : 34
Location : København
Registration date : 13/08/07

Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen EmptyTirs 14 Aug 2007, 15:15

Admin skrev:
Velkommen til(eller tilbage til) forummet!

Lad os starte med at høre dig ud, hvordan startede din interesse i hiphop eller rap?
Hvordan startede du med at rappe eller battle og hvorfor?(Hvis du rapper eller battler)
Hvordan startede du med at producere og hvorfor?(Hvis du producere)

Tak skal du have.

Min interesse for hiphip og rap (det bunder vist lidt ud i det samme, hvorfor skriver i "eller"?) startede i 2002, da jeg hørte Eminems "Lose Yourself" i radioen, jeg var sindssygt hooked og jeg sad foran radioen hele dagen og ventede på at sangen skulle komme, bogstaveligt talt (det var før internettets tid for mit vedkommende).
Fra da af blev jeg Eminem-fan, af det begyndte jeg at lytte til rap generelt, til at starte med hørte jeg kun amerikansk rap, men jeg begyndte også at lytte til dansk rap senere hen.

I 2003/2004 (hæng mig ikke op på det) begyndte jeg så at skrive tekster, men uden noget som helst henblik på hvordan de skulle fremføres eller rappes (også derfor jeg senere hen har været langt foran på tekstskrivningsområdet i forhold til de andre områder - tror jeg). Den første gange jeg reelt set rappede var i november 2005 da jeg sammen med Galge-B, Mathies og Pastoren indspillede RK's første nummer "Som Man Råber" og sidenhen har det så udviklet sig til det man hører fra mig i dag.

Jeg har gjort nogle spæde forsøg på at producere, men har droppet det igen fordi jeg har indset at jeg absolut intet talent har for det.
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/eskapisten
Tech
Keystyler
Keystyler
Tech


Antal indlæg : 110
Age : 33
Location : Bawlerup, Københizzle
Registration date : 13/08/07

Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen EmptyTirs 14 Aug 2007, 15:19

GGGGubbi skrev:
Så har jeres alle sammens mastah også meldt sig ind på Forum Der Undergang. Det er jo helt viiiildt forum!!! Surprised


Nah, not really.


By the way, jeg lever i symbiose med Tech, så i behøves ikke vide mere.

Embarassed
Tilbage til toppen Go down
AocOp
Scrub
Scrub
AocOp


Antal indlæg : 51
Age : 30
Location : omkring holbæk
Registration date : 14/08/07

Velkommen Empty
IndlægEmne: velkommen   Velkommen EmptyTirs 14 Aug 2007, 15:32

jeg kan ikke huske hvornår jeg startede med at høre rap.
jeg begyndte at rappe/freestyle for cirka 3 år siden (meget useriøst) men det er ikke noget jeg rigtig gør mere og har heller aldrig været specielt go til det, men jeg keystyler da!
så begyndte jeg at male for cirka 2 år siden (med store pauser) men det gør jeg stadig og laver da fremskridt... What a Face
Tilbage til toppen Go down
GGGGubbi
Gæst




Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen EmptyTirs 14 Aug 2007, 15:36

Eskapisten skrev:
Admin skrev:
Velkommen til(eller tilbage til) forummet!

Lad os starte med at høre dig ud, hvordan startede din interesse i hiphop eller rap?
Hvordan startede du med at rappe eller battle og hvorfor?(Hvis du rapper eller battler)
Hvordan startede du med at producere og hvorfor?(Hvis du producere)

Tak skal du have.

Min interesse for hiphip og rap (det bunder vist lidt ud i det samme, hvorfor skriver i "eller"?) startede i 2002, da jeg hørte Eminems "Lose Yourself" i radioen, jeg var sindssygt hooked og jeg sad foran radioen hele dagen og ventede på at sangen skulle komme, bogstaveligt talt (det var før internettets tid for mit vedkommende).
Fra da af blev jeg Eminem-fan, af det begyndte jeg at lytte til rap generelt, til at starte med hørte jeg kun amerikansk rap, men jeg begyndte også at lytte til dansk rap senere hen.

I 2003/2004 (hæng mig ikke op på det) begyndte jeg så at skrive tekster, men uden noget som helst henblik på hvordan de skulle fremføres eller rappes (også derfor jeg senere hen har været langt foran på tekstskrivningsområdet i forhold til de andre områder - tror jeg). Den første gange jeg reelt set rappede var i november 2005 da jeg sammen med Galge-B, Mathies og Pastoren indspillede RK's første nummer "Som Man Råber" og sidenhen har det så udviklet sig til det man hører fra mig i dag.

Jeg har gjort nogle spæde forsøg på at producere, men har droppet det igen fordi jeg har indset at jeg absolut intet talent har for det.


No offence, men hånden på hjertet - Hvor meget mere US hiphop udover den sædvanlige portion radiofis digger du sådan rigtig? Udover Eminem.
Tilbage til toppen Go down
Eskapisten
Admin
Admin
Eskapisten


Antal indlæg : 89
Age : 34
Location : København
Registration date : 13/08/07

Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen EmptyTirs 14 Aug 2007, 15:56

GGGGubbi skrev:



No offence, men hånden på hjertet - Hvor meget mere US hiphop udover den sædvanlige portion radiofis digger du sådan rigtig? Udover Eminem.

Apathy, Binary Star, Cage, Canibus, Celph Titled, Cypress Hill, Dead Prez, DZK, Epik, Fokissed, Gravity, Hard Target, Immortal Technique, Infinite Mass, Jedi Mind Tricks, K-Nice, Method Man, Rheotaxis, Rise, Royce Da 5,9", Run DMC, Sabac Red, Sticky Fingaz, Stranger, Talib Kweli, Tech N9ne, Tonedeff, Tony Tran, Vakill, Virtuoso, Vishiss, Warbux, Wu Tang Clan og mange flere.
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/eskapisten
Tech
Keystyler
Keystyler
Tech


Antal indlæg : 110
Age : 33
Location : Bawlerup, Københizzle
Registration date : 13/08/07

Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen EmptyTirs 14 Aug 2007, 15:59

Eskapisten skrev:
GGGGubbi skrev:



No offence, men hånden på hjertet - Hvor meget mere US hiphop udover den sædvanlige portion radiofis digger du sådan rigtig? Udover Eminem.

Apathy, Binary Star, Cage, Canibus, Celph Titled, Cypress Hill, Dead Prez, DZK, Epik, Fokissed, Gravity, Hard Target, Immortal Technique, Infinite Mass, Jedi Mind Tricks, K-Nice, Method Man, Rheotaxis, Rise, Royce Da 5,9", Run DMC, Sabac Red, Sticky Fingaz, Stranger, Talib Kweli, Tech N9ne, Tonedeff, Tony Tran, Vakill, Virtuoso, Vishiss, Warbux, Wu Tang Clan og mange flere.

Dét der er fucking god stil homie!
Tilbage til toppen Go down
KevinKes
Moderator
Moderator
KevinKes


Antal indlæg : 85
Age : 31
Location : Brøndby
Registration date : 13/08/07

Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen EmptyTirs 14 Aug 2007, 16:01

Eskapisten skrev:
GGGGubbi skrev:



No offence, men hånden på hjertet - Hvor meget mere US hiphop udover den sædvanlige portion radiofis digger du sådan rigtig? Udover Eminem.

Apathy, Binary Star, Cage, Canibus, Celph Titled, Cypress Hill, Dead Prez, DZK, Epik, Fokissed, Gravity, Hard Target, Immortal Technique, Infinite Mass, Jedi Mind Tricks, K-Nice, Method Man, Rheotaxis, Rise, Royce Da 5,9", Run DMC, Sabac Red, Sticky Fingaz, Stranger, Talib Kweli, Tech N9ne, Tonedeff, Tony Tran, Vakill, Virtuoso, Vishiss, Warbux, Wu Tang Clan og mange flere.
Gubbi blev owned.
Tilbage til toppen Go down
Khornel
GUD!
GUD!
Khornel


Antal indlæg : 74
Age : 34
Location : Albertslund
Registration date : 13/08/07

Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen EmptyTirs 14 Aug 2007, 16:06

Eskapisten skrev:
GGGGubbi skrev:



No offence, men hånden på hjertet - Hvor meget mere US hiphop udover den sædvanlige portion radiofis digger du sådan rigtig? Udover Eminem.

Apathy, Binary Star, Cage, Canibus, Celph Titled, Cypress Hill, Dead Prez, DZK, Epik, Fokissed, Gravity, Hard Target, Immortal Technique, Infinite Mass, Jedi Mind Tricks, K-Nice, Method Man, Rheotaxis, Rise, Royce Da 5,9", Run DMC, Sabac Red, Sticky Fingaz, Stranger, Talib Kweli, Tech N9ne, Tonedeff, Tony Tran, Vakill, Virtuoso, Vishiss, Warbux, Wu Tang Clan og mange flere.
Hahahah, fucking go' griner det der...
Tilbage til toppen Go down
http://Khornel.mymusic.dk
Tech
Keystyler
Keystyler
Tech


Antal indlæg : 110
Age : 33
Location : Bawlerup, Københizzle
Registration date : 13/08/07

Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen EmptyTirs 14 Aug 2007, 16:08

Word. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sankt-Kain
Admin
Admin
Sankt-Kain


Antal indlæg : 59
Age : 35
Location : Århus baby!
Registration date : 12/08/07

Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen EmptyTirs 14 Aug 2007, 16:53

og det mine damer og herrer ... er hvad der sker når en gubbi bider en saltvands krokodille....
Tilbage til toppen Go down
GGGGubbi
Gæst




Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen EmptyTirs 14 Aug 2007, 16:59

Eskapisten skrev:
GGGGubbi skrev:



No offence, men hånden på hjertet - Hvor meget mere US hiphop udover den sædvanlige portion radiofis digger du sådan rigtig? Udover Eminem.

Apathy, Binary Star, Cage, Canibus, Celph Titled, Cypress Hill, Dead Prez, DZK, Epik, Fokissed, Gravity, Hard Target, Immortal Technique, Infinite Mass, Jedi Mind Tricks, K-Nice, Method Man, Rheotaxis, Rise, Royce Da 5,9", Run DMC, Sabac Red, Sticky Fingaz, Stranger, Talib Kweli, Tech N9ne, Tonedeff, Tony Tran, Vakill, Virtuoso, Vishiss, Warbux, Wu Tang Clan og mange flere.


Hvor meget af det der hører du? Jeg kan forstå på flere at du er en jack der kun hører Eminem og dansk rap.


KevinKes - Sssh, du har indrømmet du har dickridet mig affraid


Kina - Køb dit et liv, Artonørd. Det er faktisk meget sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Sankt-Kain
Admin
Admin
Sankt-Kain


Antal indlæg : 59
Age : 35
Location : Århus baby!
Registration date : 12/08/07

Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen EmptyTirs 14 Aug 2007, 17:03

hvor er du nuttet!!
Tilbage til toppen Go down
GGGGubbi
Gæst




Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen EmptyTirs 14 Aug 2007, 17:04

Sikkert nok hr. jeg-har-ingen-venner-plus-jeg-tvivler-på-min-seksualitet-Smile
Tilbage til toppen Go down
Sankt-Kain
Admin
Admin
Sankt-Kain


Antal indlæg : 59
Age : 35
Location : Århus baby!
Registration date : 12/08/07

Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen EmptyTirs 14 Aug 2007, 17:10

så jeg har ingen venner og er bøsse

DAMN!!

DET VÆLTER FRA DIG MED KREATIVE DISS's!

LÆR MIG DET!! SÅ KA VI LAVE DET NYE G-UNIT!

Gubbi-UNIT!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Velkommen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Rimlig Rap :: Generelt-
Gå til: